Obchodní podmínky

Dodací lhůty
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.

Poštovné a balné 
Poštovné je účtováno dle typu převzetí zboží takto:

  • Zásilkovna v rámci ČR cena 70,- Kč + DOBÍRKA 30,-Kč

S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).

Způsob platby

  • Dobírkou – zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel při převzetí.

Akceptujeme platební karty 
Platit za naše služby můžete nyní i platební kartou!

Proč platit kartou?
Je to pro Vás výhodné, na rozdíl od jiných platebních metod je platba kartou bez poplatku.

Je to bezpečné? 
Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikaci kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. 
Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance přes rozhraní platební brány banky (ČSOB, technicky zajišťuje Global Payments Inc.).
Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě. 
Přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje.

Jaké karty přijímáme?

  • VISA
  • VISA Electro
  • MasterCard
  • Maestro (v případě, že Vaše vydavatelská banka jej zařadila do systému 3D-secure)

Vydavatelské banky využívat používání embosovaných (reliéfních) karet. Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaší vydavatelské bance. Dále je možné využít tzv. virtuálních karet vydávaných některými bankami, které jsou určeny výhradně k platbám na internetu.

Jak to celé funguje? @Na Vámi zadanou e-mailovou adresu v dostanete po odsouhlasení ceny kalkulace s možností platby kartou či převodem na účet. Pokud pošlete platební platbu poštou, dostanete e-mail s URL odkazem na platební bránu se zakódovaným klíčem obsahujícím číslo Vaší objednávky Klikněte na odkaz brány, který Vám přišel elektronickou kartou. Na obrazovce se objeví okénko s upozorněním, že vstoupíte do zabezpečeného prostoru, o čemž svědčí certifikát SSL vystavený pro server klictravel.cz. Na otázku, zda certifikát akceptovat, odpovězte „Ano“.

Nyní jste na stránce Vaší objednávky. Překontrolujte ji av případě, že všechny údaje souhlasí, stiskněte tlačítko „přejít k platbě“. Pokud jsou údaje z nějakého důvodu chybné, kontaktujte nás telefonicky či e-mailem. Poté vstoupíte na rozhraní platební brány společnosti Global Payments Inc. (adresa https://pay.muzo.com), která technicky zajišťuje úhrady výše uvedených platebních karet pro banku ČSOB, as, u níž máme bankovní účet.

Platební brána vyzve k zadání údajů o kartu Vás: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém průkazu Vaší karty. Tyto informace zadáváte přímo do platebních stránek zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektu, od kterého si zboží kupujete, a volný přenos nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Na základě výsledku transakce, jejíž adresa je výsledkem nám banka sdělí pouze ve formě, že platba „byla“ nebo „nebyla“ provedena, je vaše objednávka vyřízena: v kladném případě Vám sdělíme, že úhrada byla provedena a systém automaticky odeslán na Vaši e-mailovou adresu elektronický certifikát jako potvrzení o, na základě kterého od nás obdržíte zaplacení poukaz. Pokud je výsledek transakce negativní, může to znamenat, že: údaje o platební kartě vyplněny správně. V takovém případě zadejte platební brány ještě jednou (odkaz naleznete ve Vaší poště u zpráv s výběrem platebních metod) a zadejte prosím vyplnit znovu. na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již čerpali limit pro internetové transakce; Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku. Přítomnost Ověřeno Visa asociace Visa aCard Secure Code kartové asociace MasterCard musí zajistit platby přes internet.

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 – 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.

Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a paltebnách podmínek odpoví tým expedice Freeze dry company s.r.o.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1 – UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Nabídka zboží v rámci našeho internetového obchodu je prezentací námi nabízeného a prodávaného zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka zákazníka (kupujícího).

Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. Toto potvrzení o přijetí Vaší objednávky je však pouze informativního charakteru a není akceptací (přijetím) Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy.

Za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy je považováno doručení potvrzení prodávajícího kupujícímu (zákazníkovi) o skutečnosti, že objednané zboží je připraveno k vyzvednutí v naší provozovně, popřípadě že zboží bylo vypraveno k expedici (odeslání). Od tohoto okamžiku mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li smluvní stranou – kupujícím – podnikatel (osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami), řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.

2 – OBJEDNÁVKA

Z technických a logistických důvodů je minimální výše objednávky 1 Kč.
Výše poštovného se účtuje podle celkové výše ceny objednaného zboží.

2.1 – OBJEDNÁVKA (ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY)

Objednávku zboží je možné zadat způsobem, který naleznete v části jak postupovat při nákupu . Po zaregistrování objednávky vám bude potvrzení odesláno emailem.

2.2 – ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

V případě, ze budete mít z jakýchkoliv důvodů zájem o stornovaní vaší objednávky, můžete nás s tím požadavkem kontaktovat na adrese moonfoodcz@gmail.com nebo telefonicky na čísle +420 739 292 916. V případě, že bude objednávka zrušena z naší strany, budete na tuto skutečnost upozorněn emailovou zprávou.

2.3 – DOKUMENTY VZTAHUJÍCÍ SE K OBJEDNÁVCE

Veškeré dokumenty a doklady vztahující se k vámi objednanému zboží Vám budou předány společně s dodaným zbožím, tedy buď při osobním odběru zboží nebo při předání zboží při doručení poštou nebo doručovatelskou společnosti. V každé zásilce musí být přiložena faktura, kterou si uschovejte pro případ reklamace. Faktura slouží jako daňový doklad, dodací list i záruční list. U vybraného zboží může být přiložen záruční list jako samostatný dokument od výrobce.

3.1 – EXPEDIČNÍ LHŮTY

Lhůta vyskladnění vaší objednávky je doba, za kterou bude z naší expedice předáno přepravci vámi objednané zboží. Následuje dodací lhůta, teda doba, za kterou vám přepravce přiveze vámi vybrané zboží. Uvedená doba se liší podle jednotlivých přepravních společností. Lhůta vyskladnění je 24 hodin – u zboží, které je skladem.

Pokud zboží není skladem a není ani ve skladu dodavatele, je nutno přímo u výrobce zjistit předběžný termín doručení. Tato informace vám bude oznámena našim pracovníkem na vaší emailovou adresu nebo telefonicky.

POZOR! Uváděný počet dní expediční lhůty je kalkulován podle pracovních dní!
Pokud tedy doba pro expediční lhůtu v sobě zahrnuje i víkend, je nutné připočítat k této lhůtě další 2 dny.

U všech expedičních lhůt muže dojít k časovému posunu, v případě, ze dojde k výprodeji skladových zásob. V uvedeném případě vás budeme informovat na vaši emailovou adresu a bude možné si dohodnout individuální vyřízení vaší objednávky. V případě produktu, které mají neznámou expediční lhůtu, je možné nás kontaktovat také telefonicky na čísle +420 739 292 916 nebo emailem na moonfoodcz@gmail.com .

3.2 – Předobjednávka – jedná se o zboží, které se v současné době připravuje k uvedení na trh.

Jednotlivé položky mají v popisu uveden plánovaný termín expedice.

3.3 – PŘEKROČENÍ LHŮTY VYSKLADNĚNÍ

Ve většině případů jsme schopni stanovené lhůtě vyskladnění dostát, v některých výjimečných případech však může dojít ke zdržení, které většinou nemůžeme z naší strany ovlivnit a které se snažíme minimalizovat. V případě, že nebudeme schopni zajistit zboží ve slíbené době, nebo že jsme schopni vaši objednávku vykrýt pouze částečně, zašleme na vámi uvedenou adresu e-mail s informacemi o předpokládané nové době vyskladnění.V případě, že se nám nepodaří ani v prodloužené lhůtě vámi objednané zboží získat od žádného dodavatele, zašleme vám automaticky e-mail s informací o stornování objednávky. Pokud na dodávku zboží chcete i nadále čekat, stačí odpovědět na tento e-mail a objednávka stornována nebude.

4 – CENÍK PŘEPRAVNÍCH NÁKLADŮ A DOBÍRKOVNÉHO:

Při objednávce vyšší než 1000,- Kč – je poštovné a balné zdarma.

Dodání zboží probíhá formou expresní dodávky firmou Zásilkovna.

5 – RECYKLAČNÍ POPLATKY

13. srpna 2005 vstoupila v platnost novela zákona o odpadech. Z novely vyplývají povinnosti pro výrobce a prodejce elektrospotřebičů a elektrických zařízení, které se dále v konečném důsledku dotknou také konečných spotřebitelů. Účelem této novely je prevence vzniku odpadních elektrických a elektronických zařízení a snížení odpadu, který z těchto zařízení vzniká.

Všichni výrobci a dovozci elektrospotřebičů jsou podle novely zákona povinni od 1. září 2005 finančně přispívat do kolektivního systému, ze kterého je recyklace vrácených výrobků financována. Tuto finanční položku mají možnost uvádět odděleně na všech prodejních dokladech k novému zboží. V takovém případě mají i koncoví prodejci povinnost uvádět na prodejních dokladech tuto položku zvlášť tak, aby bylo zřejmé, jaká část kupní ceny bude použita k úhradě nákladů na recyklaci elektrozařízení.

Výše poplatků je závislá na na zařazení produktu do jedné z deseti skupin zboží – podrobné informace o výši poplatků naleznete na uvedených stránkách:

 Asekol: Asekol

Alektrowin: Elektrowin

 

6 – REKLAMAČNÍ ŘÁD

6.1 VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ A VYMEZENÍ POJMŮ

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník č. 89/2012 Sb.,Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
  2. „Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
    1. „Prodávající“ je obchodní společnost STIREL s.r.o. se sídlem Potštát, Boškov, PSČ 753 62 ; IČ: 09654224 . , osoba která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.
  4. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
  5. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
  6. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
  7. Spotřebitel při uplatnění záruky má:
  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

6.2 VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  1. Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.
  2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  3. Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
  4. Prodávající nebo určené servisní středisko vystaví o reklamaci písemné potvrzení, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem.
  5. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.
  6. Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
  7. V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

6.3 ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád nabývá účinnost 1.6.2018. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

7 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

7.1 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM

Kupující spotřebitel má právo v souladu § 89/2012 sb. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy oznámit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.

Dle ust. § 1831 odst. 1 zákona č: 89/2012 sb. občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu , ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. z.). Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 14 dnů od  odstoupení od smlouvy kupujícího.

Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu nebo s uvedením, zdali částka bude odebrána v hotovosti nebo zdali bude čerpána pro další nákup.

Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 89/2012., darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, se na jeho žádost odešlou peníze na jím uvedený účet, a to nejpozději do 14 dnů od nabytí účinnosti odstoupení od smlouvy. Při neuvedení čísla účtu je částka v téže lhůtě automaticky připravena k zaslání zpět stejným způsobem jak při koupi, nebo dle dohody jinak.

7.2 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY KUPUJÍCÍM, KTERÝ NENÍ SPOTŘEBITEL

V případě, že kupující není spotřebitelem, může být kupujícímu nabídnuto náhradní odstoupení od kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruce a aktuální ceně vráceného zboží. Stav zboží je zhodnocen prodávajícím. V případě nedohodnutí podmínek akceptovatelných pro obě strany bude zboží vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
Při vystavení dobropisu může být po kupujícím vyžadován občanský průkaz za účelem ochrany vlastnických práv kupujícího. Předložením OP kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dle bodu II. (osobních údajů ve smyslu § 4 písm. a) zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů).

8 – NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A ODPOVĚDI K REKLAMACÍM (FAQ):

1. JAK SPRÁVNĚ POSTUPOVAT PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE?

– Kontaktuje servis a informujte se, jak dále postupovat.

POKUD ZASÍLÁTE ZBOŽÍ DO SERVISU, NEZAPOMEŇTE PŘILOŽIT TYTO DOKLADY:

Doklad (faktura je součásti zásilky, nebo číslo objednávky)prokazující nabytí reklamovaného zboží . Záruční list – řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán) Popis závady, kontakt na vaši osobu.

Reklamace musí být ze zákona vyřízena do 30 kalendářních dnů.

2. JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.

3. CO JE POTŘEBA K REKLAMACI DOLOŽIT?

  1. přesný popis závady, kontakt na vaši osobu.

4. JSOU S VYŘÍZENÍM REKLAMACE SPOJENY NĚJAKÉ POPLATKY?

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

9 – OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost STIREL s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost STIREL s.r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečena proti zneužití. Data jsou uchovávána na zálohovaných serverech v majetku společnosti, které nejsou sdíleny s aplikacemi třetích osob. Společnost STIREL s.r.o. je ve smyslu § 5 odst. 5 zák. o ochraně osobních údajů oprávněna za účelem nabízení obchodu a služeb subjektu údajů jako správce jeho osobních údajů získaných v souvislosti se svojí činností použít jeho jméno, příjmení a adresu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

10 – COPYRIGHT – OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

Veškeré materiály publikované na webových stránkách společnosti STIREL s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na webových stránkách uvedeny, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

Jakákoli část webových stránek společnosti (zejména popisy a vyobrazení prodávaných produktů, popis nákupu a rozdělení kategorií a parametrů) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného svolení držitele autorských práv.

11 – ODPOVĚDNOST

Společnost STIREL s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách jejích obchodů jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost STIREL s.r.o. může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.

Společnost STIREL s.r.o. nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jejích nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod. Společnost STIREL s.r.o. neposkytuje žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, jež jsou nabízeny na webových stránkách jejích obchodů, pokud je to u takových výrobků a služeb výslovně uvedeno. Informace uvedené na webových stránkách společnosti STIREL s.r.o. nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel, pokud takové prohlášení zákazník neobdržel od společnosti STIREL s.r.o. v písemné podobě poté, co jí v případě pochybností kontaktoval.

12 – JAK NAKUPOVAT

Výběr zboží:

Vyberte zboží, které Vám vyhovuje. Vybírat a porovnávat můžete ze speciální nabídky na titulní straně, podle jednotlivých kategorií.

Práce s košíkem:

Vybranou věc vložte jednoduše kliknutím myši do košíku, poté můžete buď pokračovat ve výběru dalšího zboží nebo pokračovat k dokončení nákupu.

Souhrn objednávky:

V košíku vidíte přehledný souhrn své objednávky. Zkontrolujte údaje, zejména adresu, kam má být zásilka dodána.

Doprava zboží:

Nabízíme přepravu kurýrní službou zásilkovna, podrobné údaje o cenách dopravy najdete vždy v aktuálním obchodě, nebo se můžete podívat rovnou do souhrnu uvedeného u své objednávky.

VII. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

  1. Kupující je povinen uvést správné a úplné údaje v objednávce, zejména pak poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno a kontakty pro upřesnění objednávky.
  2. Kupující prohlašuje, že v objednávkovém formuláři zadal správnou kontaktní emailovou adresu, na kterou bude informován o důležitých okolnostech týkajících se jeho objednávky. Kupující souhlasí s tím, že veškeré informace a oznámení zaslané prodávajícím na tuto emailovou adresu jsou považovány za doručené a kupující je bere na vědomí.
  3. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  4. Kupující má právo písemně nebo e-mailem stornovat odeslanou objednávku nebo zažádat o reklamaci.
  5. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
  6. Kupující se zavazuje odeslaný balíček převzít od přepravce. V případě, že balíček nepřevezme, ani nevyzvedne ve lhůtě, kterou stanoví přepravce, a o které je kupující vždy informován, dojde k porušení kupní smlouvy a kupující se zavazuje k úhradě vynaložených nákladů na poštovné prodejci.
  7. Výjimkou je nepřevzetí balíčku z důvodu zjevného poškození při přepravě. O této skutečnosti je třeba neprodleně informovat prodejce emailem nebo telefonicky. Kupující má nárok na neprodlené zaslání nového balíčku stejnou přepravní službou, kterou si původně zvolil, případně má možnost odstoupit od smlouvy. Pokud již není další nepoškozený produkt skladem, lze jej vyměnit za jiný ve stejné ceně.
  8. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
  9. „V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

             Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

             Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“